.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش 500 نفری خادمان بقاع متبرکه مازندران در بابل

شمال نیوز- همایش 500 نفری خادمان بقاع متبرکه مازندران در امامزاده هیبت‌الله (ع) بابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوزدربابل، حجت‌الاسلام مسعود قربانی در بازدید از امامزاده هیبت‌الله (ع) بابل اظهار کرد: بازسازی امامزاده هیبت‌الله (ع) جزو پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی اوقاف مازندران است که به‌زودی تکمیل و بهره‎برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش 500 نفری خادمان بقاع امامزادگان استان با حضور استاندار مازندران در امامزاده هیبت‌الله (ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش در این امامزاده، آشنایی مسئولان با ظرفیت‌های موجود بقاع متبرکه و کمک برای تسریع و بازسازی این امامزاده است.

این مسئول به برنامه‌های فرهنگی اوقاف مازندران اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌های مختلف فرهنگی در بقاع و اماکن متبرکه استان برگزار شد که آرامش بهاری، یاس نبوی، برگزاری محفل انسی با قرآن، خیمه‌های معرفت، بصیرت عاشورایی، رهروان زینبی و لبیک یا حسین از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه نقش حضرت زینب (س) در صحرای کربلا نقش بی‌بدیل و موثر بوده است، ادامه داد: با توجه به بیداری و رشادت حضرت زینب (س) در زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا اما تاکنون نقش و جایگاه وی به‌درستی در بین مردم ترسیم نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.